0   /   100

چگونه ساده و طبیعی آرایش کنیم؟

چگونه ساده و طبیعی آرایش کنیم؟

همه می‌خواهند زیبا به نظر برسند. آرایش صورت یکی از راهکارهایی است که اعتماد به نفس و تحسین را برای فرد به همراه دارد. امروزه هر کس با استفاده از ابزاری به نام لوازم آرایشی سعی می‌کند زیبا به نظر آید. علاوه بر این می‌توان گفت که آرایش کردن بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی زن و منبع افزایش زیبایی اوست. در نهایت انواع مختلف لوازم آرایشی مثل پایه کرم پودر صورت، سایه چشم، رژ لب، برق لب، خط لب وجود دارد که هر زن باید آن‌ها را بشناسد.
از هر کدام از لوازم آرایش می‌توان برای هر قسمت از صورت استفاده کرد. از جنس و کیفیت محصولات آرایشی که خریداری می‌کنید اطمینان حاصل کنید. لوازم آرایش مناسب پوست صورت خود را انتخاب کنید و مطمئن شوید که هیچ‌گونه عوارض جانبی برای شما ندارد. اگر می‌خواهید توجه مردم را به خود جلب کنید، آرایش کردن با استفاده از لوازم آرایشی یکی از راه‌های جلب توجه دیگران به خود است. برای اینکه آرایش شما طبیعی به نظر برسد باید محصولات مناسبی انتخاب کنید. با بکار بردن تکنیک‌ها و نکات مناسب زیر برای آرایش صورت می‌توانید زیبایی‌های طبیعی خود را بدون آرایش زیاد به رخ بکشید.

مرحله‌ی 1: صورت خود را پاک‌سازی و مرطوب کنید
قبل از شروع آرایش صورت، باید مطمئن شوید پوست شما تمیز است و آرایش قبلی خود را پاک کرده‌اید. استفاده از یک پاک‌کننده و لایه‌بردار صورت قبل از آرایش کردن ایده‌ی خوبی است. لایه‌بردار حتی زمانی که شما می‌خواهید آرایش طبیعی به نظر برسد، مهم‌تر است. یکی از مهم‌ترین مراحل آرایش صورت مرطوب کردن صورت است. اگر می‌خواهید پوست درخشان و سالمی داشته باشید، استفاده از یک مرطوب‌کننده‌ی قوی و با کیفیت برای صورت کاملاً ضروری است. استفاده از یک مرطوب‌کننده‌ی حاوی SPF فکر بدی نیست؛ به خصوص اگر بخواهید بیرون از منزل بروید.

مرحله‌ی 2: از کرم پودر باکیفیت استفاده کنید
بهترین نوع کرم پودر را انتخاب کرده که باعث افزایش زیبایی شما شود و موجب شود احساس کنید یک آرایش صورت طبیعی دارید. سعی کنید از کرم‌ پودری متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید. کرم پودر را با استفاده از یک قلم مو روی صورت بزنید تا حالتی یکدست به صورت شما دهد. برای اینکه آرایش طبیعی به نظر برسد، کرم پودر زیادی روی صورت نزنید طوری که سنگینی آن را روی صورت خود احساس کنید. متخصصان Summit Salon استفاده از مقدار کمی کرم پودر روشن را برای داشتن چهره‌ و آرایشی طبیعی توصیه می‌کنند. کرم پودر را با یک برس آرایش کوچک برای مخفی کردن هرگونه آکنه و یا لکه، بصورت دورانی به صورت بمالید.
مرحله‌ی3: کانسیلر یا کرم پوشاننده جهت پوشاندن عیوب را بکار ببرید
با استفاده از یک کانسیلر هم می‌توان عیوب صورت را پوشاند و زیبایی و شادابی بیشتری به چهره بخشید. یک کانسیلر جامد یا مایع را بسته به نوع پوست خود، می‌توانید بخرید. حتماً محصولی با کیفیت را بخرید. برای اینکه آرایش صورت طبیعی‌تر باشد، بهتر است از کانسیلری استفاده کنید که یک درجه یا نهایتاً دو درجه از پوست شما روشن‌تر باشد.

مرحله‌ی 4: رژگونه‌ مناسب انتخاب کنید
شما می‌توانید یک رژگونه و یا کرم برنزه‌کننده‌ی مورد علاقه خود را بسته به نوع پوست و رنگ پوست خود انتخاب کنید. هرچه رژگونه یا کرم برنزکننده‌ی کمتری بزنید، برای طبیعی‌تر دیده شدن آرایش صورت بهتر است. بنابراین، سعی کنید رژگونه‌ی زیادی روی صورت نزنید. رژگونه کمک می‌کند لک‌ها و عیوب صورت را بپوشانید و می‌توانید ظاهری جذاب را ایجاد کنید. انتخاب رژگونه و رنگ رژگونه نیز بستگی به رنگ پوست دارد.

مرحله‌ی 5: از ریمل و فر مژه استفاده کنید
یک راه عالی برای یک آرایش صورت طبیعی برای مژه‌ها، استفاده از یک فرکننده‌ی مژه، ریمل مژه و ابرو است. اگر احساس می‌کنید بدون ریمل مژه و ابرو، فر مژه آرایش شما جلوه‌ی زیبایی پیدا نمی‌کند، بنابراین از این دو وسیله‌ی آرایشی استفاده کنید. یک لایه‌ی نازک از ریمل را به مژه ها بزنید. ریمل را بالا و یا پایین چشم خود نزنید. به طور مشابه، شما می‌توانید پلک خود را با کمی از سایه‌ی چشم بی‌رنگ یا قهوه‌ای روشن، آرایش کنید و ظاهر چشم خود را نمایان‌تر و درخشان نشان دهید.

مرحله‌ی 6: رژ لب روشن بکار ببرید
مرحله‌ی آخر برای تکمیل آرایش صورت طبیعی، غنچه‌ای کردن لب و بکار بردن یک رژ لب و برق لب است. برای آرایش طبیعی بهتر است از رژ لبی با رنگ روشن برای لب‌های خود استفاده کنید. شما می‌توانید برق لبی بدون رنگ و یا دارای رنگ روشن را انتخاب کنید.
اگر نمی‌خواهید به پوست خود آسیب بزنید، آرایش صورت ملایم و طبیعی برای شما بهتر است و با انتخاب محصولات با کیفیت، به چهره‌ی شما جذابیت‌ و زیبایی بیشتری می‌دهد. با مراقبت از پوست صورت و بکار بردن نکات بالا می‌توانید آرایشی طبیعی و زیبا داشته باشید. حتماً به خاطر بسپارید که در آخر روز و قبل از خواب، آرایش خود را پاک کنید.

5 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.