0   /   100

مراحل یک آرایش زیبا

مراحل یک آرایش زیبا

قدم اول: پوستی صاف و انعطاف پذیر، شرط اول برای داشتن یک آرایش خوبه! پس اول صورتتون رو بشویید و بعد قسمت های مختلفش رو با کرم مرطوب کننده بپوشانید. چند دقیقه صبر کنید تا کرم جذب پوستتون بشه.
قدم دوم: مقداری از کرم پودر که با رنگ طبیعی صورتتون هم متناسب باشه رو به چند جای صورت مثل پیشانی و چانه بزنید و بعد تمام صورتتون رو پوشش بدید. بهتره رنگ کرم پودر به پوستتون نزدیک باشه تا طبیعی تر به نظر برسه.
قدم سوم: رژگونه متناسب با رنگ پوستتون رو انتخاب کنید. حالا بخندید و با یک فرچه مناسب، رژگونه رو روی گونه ها به سمت موهاتون بکشید. رنگ مناسب رژگونه، چهره تون رو ملیح و زیبا میکنه.
قدم چهارم: خط چشم و سایه، به نگاهتون عمق می بخشه. از روشن ترین رنگ موجود در پالت سایه استفاده کنید و اون رو زیر ابروتون و رنگ های دیگه رو هم روی پلک تون بزنید و مرز بین رنگ ها رو محو کنید. بعد از سایه خط چشم بکشید و به مژه هاتون ریمل بزنید. ریمل هم باعث میشه نگاهتون شاداب و پر طراوت به نظر برسه.
قدم پنجم: حالا نوبت به رژلب میرسه! رنگ رژلب رو می تونید متناسب با آرایش و رنگ پوستتون و یا موقعیتی که دارید مثلا مهمونی و یا دانشگاه و محل کار انتخاب کنید.
قدم ششم: اگه حس می کنید آرایشتون خیلی ساده شده، می تونید مقدار رژگونه بیشتری به گونه هاتون بزنید و یا اینکه خط چشم رو پر رنگ تر و ضخیم تر بکشید و در آخر از رژلب های پر رنگ تر و درخشان تری استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.