0   /   100

چگونه یک آرایش پاییزی جذاب داشته باشیم؟

چگونه یک آرایش پاییزی جذاب داشته باشیم؟

اگر جزء آن دسته از افراد با سلیقه‌ای هستید که به میکاپ روزانه خود اهمیت داده و برای آن ارزش قائل هستید پس این مقاله را از دست ندهید.
تصورکنید اگر درهرفصل، متناسب با نوع آن فصل آرایش کنید چقدر به جذابیت ظاهری شما افزوده خواهد شد.
برای مثال در تابستان رنگ پوست تیره و آرایش های روشن تر همراه با هایلایتر تضاد رنگی بسیار جالبی در چهره شما ایجاد خواهد کرد.
حال هر چه به سمت فصل های سرد سال می رویم دیگر آرایش های براق چنگی به دل نمی زند و در عوض رنگ پوست روشن با آرایش های کمی تیره میزبان صورت زیبای شما خواهد بود و در چهره شما خودنمایی می کند.

چگونه آرایش پاییزی جذابی داشته باشم؟

برای داشتن یک آرایش پاییزی دلنشین و جذاب تنها کافی است به چند نکته مهم توجه کنید.
۱. آرایش های ملایم همراه با سایه هایی با تناژ گرم برای فصل پاییز بسیار مناسب هستند.
۲. فراموش نکنید که در آرایش پاییزی ریزه کاری های آرایشی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و باید در تمیز انجام دادن آن ها دقت کافی را داشته باشید.
۳. از کانسیلرهای دو درجه روشن تر از رنگ پوست خود برای پوشاندن حلقه و سیاهی دور چشم استفاده کنید. همچنین می توانید برای داشتن پوستی کاملا نچرال و طبیعی از مخلوط کانسیلر و کرم پودر سبک نیز بهره بگیرید.

زیرسازی پوست برای بالا بردن دوام آرایش پاییزی را فراموش نکنید!

بیشتر افرادی که دارای پوست های حساس هستند، با سردتر شدن هوا ممکن است پوستشان خشک شود و یا آن طراوتی که نیاز است را نداشته باشند. برای همین زیرسازی پوست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. معمولا برای جلوگیری از خشک شدن بیش از حد پوست و یا پوسته پوسته شدن پیش از کرم پودر باید از مرطوب کننده ها ، آبرسان ها ، پرایمرها و یا کرم پودرهای مخصوص پوست‌تان استفاده کنید تا با این مشکلات مواجه نشوید. حتی اگر از بهترین کرم پودر هم استفاده کنید اما زیرسازی مناسب نداشته باشید کرم پودر به هیچ عنوان روی پوست‌تان نخوابیده و صورتی مانند کویر خشک شده خواهید داشت که دل آدم را می زند. اگر پوست‌تان خشک است پس استفاده از آبرسان ها قبل از زدن کرم پودر می تواند تا حد بسیاری به داد صورت شما برسد و رطوبت بیشتری را برای آن ایجاد کند و اگر پوست چربی دارید بهتر است از پرایمرهای مخصوص پوست چرب و یا کنترل کننده های چربی استفاده کنید.
همچنین از کرم پودرهای سنگین در فصل های سرد سال استفاده نکنید، هرچه کرم پودر بافت سبک تری داشته باشد، صورت نچرال تری خواهید داشت و این موضوع به زیبایی شما بیشتر کمک خواهد کرد. سعی کنید به جای استفاده از کرم پودرهای سنگین، زیرسازی پوست خود را به نحو احسن انجام داده تا در نهایت با صورت پوسته پوسته شده و کرم‌پودر ماسیده شده ، مواجه نشوید.

ابروهای نچرال، ترند ۲۰۲۰ برای فصل پاییز

حتی یک درصد هم به ابروهای نازک و تیغ زده فکر نکنید! از طرفی داشتن ابروهای پرپشت برای هرکسی مناسب نیست. اما هر فرم صورتی که داشته باشید ابروهای تقریبا طبیعی زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد.
سعی کنید ابروهای خود را تا حدی که ظاهر طبیعی و کرکی خود را از دست ندهند مرتب کنید و آن ها را هرروز شانه بزنید و به آن ها حالت دهید. می توانید برای تقویت ابروهای خود داخل ریمل قدیمی‌تان مقداری ژل آلوورا تازه ریخته و هرروز با برس ریمل، ابروهای خود را شانه بزنید.

رموز آرایش چشم پاییزی

می توانید برای داشتن چشم هایی زیبا در فصل پاییز از رنگ های گرم که تناژ قهوه ای، قرمز و نارنجی دارند برای سایه چشم خود استفاده کنید.

سایه های رنگی مانند بنفش روشن هم برای فصل پاییز جالب است و می توانید یک آرایش پاییزی خاصی را با این رنگ از سایه های برند این‌لی داشته باشید. اما اگر از این رنگ سایه استفاده می‌کنید باید حواستان به هارمونی رژگونه و رنگ رژلب‌تان نیز باشد. همچنین همانطور که اشاره شد سایه های غلیظ در این فصل طرفدار ندارند و بهتر است از یک سایه ملایم فقط در حدی که به چشمان‌تان حالت دهد استفاده کنید. در ادامه روش مناسب سایه زدن را به شما خواهم گفت.
1. می توانید در ابتدا رنگ قهوه ای روشن و یا نارنجی را روی کل پلک خود پیاده و سپس از گوشه های چشم آن را محو کنید.
2. هرچه به سمت بن مژه نزدیکتر می شویم سایه تیره تر می تواند حالت چشمان شما را زیباتر کند پس از سایه ی کمی تیره تر از رنگ پایه، در قسمت گوشه چشم خود و در بن مژه استفاده کنید.
3. می توانید برای برجسته تر کردن چشمان خود در قسمت داخلی چشم، از سایه های کمی براق و یا رنگ های روشن‌تر از گوشه خارجی چشم خود استفاده کنید. شاین های خیلی براق را بگذارید برای بهار و
تابستان که میتوانند به موقع خود را به خوبی نشان دهند.
5. استفاده از خط چشم درحدی که مانند چشمان گربه ، چشمانتان را کمی کشیده تر نشان دهد کافی است. می توانید با خط چشم این لی یک خط چشم حرفه ای را تجربه کنید.
6. استفاده از مداد سفید داخل چشم را فراموش نکنید. مداد سفید در بزرگتر نشان دادن چشمان‌تان به شما بسیارکمک خواهد کرد.

در آرایش چشم عجله نکنید ، زیرا اگر خطاهای میکاپ چشم زیاد باشد و به صورت مداوم اقدام به پاک کردن آن ها کنید رنگ های سایه با¬ هم ترکیب شده و به اصطلاح خود را کثیف نشان می دهند. مخصوصا اگر از رنگ های گرم به درستی و تمیزی استفاده نکنید در انتها به جای آنکه دیگران شاهد سایه چشم زیبای شما باشند، فکر میکنند چشمانتان به جایی خورده و کبود شده است! در نتیجه اگر به مهمانی خاصی دعوت هستید و قرار است میکاپ چشم خود را به درستی و باظرافت انجام دهید از چندین روز قبل آرایش پاییزی خود را با برندهای آرایشی باکیفیت مانند برند Inlay، تمرین کرده تا در مهمانی درخشان ظاهر شوید.

از چه رژگونه ای برای آرایش پاییزی خود استفاده کنم؟

رنگ رژگونه کاملا با رنگ رژلب شما باید همخوانی داشته باشد. نمی توانید رژگونه صورتی زده و رژلب قهوه ای را مهمان صورت خود کنید. این تفاوت تناژ رنگ باعث پیرتر نشان دادن چهره و عدم هماهنگی آرایش پاییزی شده و از جذابیت آن می کاهد.
همچنین استفاده از رژگونه‌های صورتی تند، آن هم به میزان زیاد می تواند صورت شما را مانند صورت عروسک های باربی کرده و آن حالت طبیعی را در این فصل از صورت تان دریغ کند. بهتر است از رژگونه های ملایم با رنگ های هلویی و بژ در آرایش پاییزی خود استفاده کنید.

آیا رنگ رژلب در آرایش پاییزی من مهم است؟

بله !
رنگ رژلب و همچنین ماندگاری آن می تواند حس خوشایند سرزندگی را برای شما به ارمغان آورد. سعی کنید بیشتر از رژلب هایی با رنگ های جگری، قرمز آتشین و.. استفاده کنید تا بتواند میکاپ کم چشمان‌تان را تکمیل کند. همچنین سعی کنید از رژلبی استفاده کنید که بدون سرب باشد و لب‌های شما را پوسته پوسته نکند پیشنهاد من به شما رژلب های برند آرایشی Inlay است که سالهاست در این زمینه باعث رضایت بالای مشتریان بوده و محصولات آرایشی باکیفیت و با قیمت های بسیار مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
در تابستان استفاده از رژلب‌های شاین دار و انواع مختلف برق لب ها، زیبایی خیره کننده ای را برای لب ها مخصوصا روی پوست های سبزه به ارمغان می آورد، اما در پاییز و زمستان استفاده از برق لب خیلی طرفدار ندارد و رژ لب های مات تیره رنگ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین فراموش نکنید که می توانید قبل از زدن رژلب از کانسیلر و پودرفیکس و یا پرایمرهای مخصوص لب، روی لب های خود جهت افزایش ماندگاری رژلب استفاده کنید.

نکات تکمیلی برای آرایش پاییزی

همانطور که اشاره شد بهتر است در فصل پاییز از آرایش های براق جلوگیری کرده و به سمت آرایش های مات و ملایم بروید. چشمان خود را با سایه های جذاب برند این لی، جذابتر کنید و روح تازه ای به صورت خود ببخشید.
یک آرایش چشم ملایم با رژلب تیره و پوستی صاف می تواند اعتماد به نفس شما را دوبرابرکرده و چهره دلنشینی را برای شما به ارمغان بیاورد.

همچنین اگر جزء آن دسته از انسان هایی که از سایه برای آرایش پاییزی میکاپ صورت خود استفاده می کنند نیستید، پس می توانید بیشتر روی مژه های خود سرمایه گذاری کرده و علاوه بر تقویت روزانه آن ها با روغن کرچک، از ریمل های با کیفیت برند این‌لی جهت تقویت و پرتر نشان دادن مژه های خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.