0   /   100

اگر آرایش کردن برایتان یک مسئله مهم است این راهنما را برای تشخیص محصولات آرایشی تقلبی بخوانید

اگرآرایش کردن برایتان یک مسئله مهم است

بازار اجناس تقلبی فقط به کیف و کفش و طراحی لباس ختم نمی‌شود. محصولات آرایشی تقلبی هم یکی از مشکلات بزرگی است که گریبانگیر آرایش کنندگان شده است.
نه تنها در بازار ایران بلکه در بازارهای جهانی و محصولات آرایشی مانند «مک» و «استی» که جز محصولات لوکس محسوب می‌شوند درگیر این معضل هستند و حتی وب‌سایت‌هایی مانند آمازون و ایبی هم محصولات تقلبی را در سایت‌هایشان به فروش می‌رسانند.
با خریدن اجناس تقلبی موجود در بازار شما نه تنها هزینه اضافی را به سبد خریدتان تحمیل می‌کنید بلکه سلامت بدنتان را هم به خطر می اندازید.
پسوت شما ممکن است با مصرف محصولات آرایشی تقلبی دچار مشکلات جدی شود که درمان آن ممکن است سالیان زیادی به طول بیانجامد.

اما محصولات ناسالم و تقلبی آرایشی را از کجا بشناسیم؟

به قیمت آن توجه کنید:

این مسئله بسیار مهم است که شما محصولات زیبایی را که برای پوستتان استفاده می‌کنید حتما از یک شرکت معتبر و شناخته شده که استانداردهای لازم برای تولید این محصولات را دارد خریداری کنید.
قیمت‌ این محصولات معمولا آن‌قدر ارزان نیست که شما بتوانید بدون برنامه و همینجوری آن‌ها را خریداری کنید مگر این‌که تخفیف خوبی به آن‌ها تعلق گرفته باشد.
حواستان باشد که مثلا یک ریمل ۵هزارتومانی که تخفیف نخورده است نمی‌تواند اصلی باشد.

بررسی برچسب محصولات:

محصولات تقلبی اکثرا فونت‌های ناخوانایی دارند، دستورالعمل‌های نوشته شده بر روی آن‌ها غلط املایی دارد و در کل پرینت لوگو و نام محصول از گرافیک درست و اجرای مناسبی برخوردار نیست.
در هنگام خرید مطمئن شوید که محصولی که می خرید هیچکدام از این مشکلات را نداشته باشد و حتما محصول اصلی و از کارخانه‌ای معتبر باشد.

به بسته بندی محصول توجه کنید:

محصولات تقلبی معمولا در بسته‌بندی‌هایی با پلاستیک‌های بی کیفیت و بسته‌های فلزی آسیب‌دیده مشاهده می‌شوند.
اتصالات مشکل‌داری در بسته بندی این محصولات وجود دارد که اعلب مانع از درست بسته شن درِ آن‌ها و یا قرار نگرفتن درست اسفنج و برس در داخل بسته بندی می‌شود.
محصولات اصلی معمولا دارای نشانه حک شده بر روی محصولات هستند و لی در انواع تقلبی آن‌ها معمولا برچسب‌های بی‌کیفیتی بر روی آن‌ها چشبانده شده است.

رنگ‌های محصولات را قبل از خرید امتحان کنید:

درست همانند کیفیت در بسته بندی محصولات تقلبی از مواد اولیه ارزان و بی کیفیت در تهیه محصولاتشان استفاده می‌کنند. معمولا در این دسته از لوازم آرایشی تقلبی پودرهای صورت حالت گچی‌تر و نامرغوبی دارند و سایه چشم‌ها و رژگونه‌ها آن رنگی را که شما از آن‌ها انتظار دارید ندارند. به عنوان مثال اگر شما دنبال یک سایه چشم ملایم یاسی رنگ می‌گردید ممکن است رنگی که در محصولات آرایشی تقلبی پیدا می‌کنید یک بنفش تند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.